Indicații pentru redactarea temelor la CLR

Aceste indicații nu sunt reguli "oficiale", dar consider de folos ca, în cadrul clasei,  să respectăm aceleași indicații pentru a ne ușura sarcinile de învățare.
Câteva precizări referitoare la liniatura caietului tip I: - spațiul de sub rând se numește subrând. - spațiul cuprins între liniile neîntrerupte se numește rând. - spațiul de deasupra rândului se numește suprarând; Atunci când spunem "lăsăm un rând liber" ne referim, de fapt, la rândul cuprins între liniile neîntrerupte împreună cu suprarândul și subrândul corespunzător.
- Începem tema pe pagină nouă dacă pe pagina scrisă avem mai puțin de 4 rânduri; - Dacă începem pagină nouă, scriem data chiar pe primul rând cuprins între linii neîntrerupte, în partea dreaptă a rândului; - Nu vom scrie niciodată data și titlul pe o pagină și restul lecției pe altă pagină; - Pe rândul următor, în partea dreaptă, numărăm de la dreapta spre stânga 10 căsuțe pe care vom scrie data; - Dacă nu începem pagină nouă, între teme lăsăm un rând liber (împreună cu suprarândul și subrândul corespunzător); - Pe rândul de sub dată, la mijloc, scriem titlul (semnul grafic, litera învățată); - Propozițiile le scriem cu alineat, cu literă inițială mare și cu semnul de punctuație cerut la sfârșit; vom scrie două sau mai multe propoziții una după alta doar dacă acestea au legătură prin înțeles între ele; - Primul rând se începe cu alineat (am stabilit noi să lăsăm alineatul de 5-6 căsuțe); - Celelalte rânduri cu litere, silabe, cuvinte le scriem fără alineat; - Dacă trebuie să repetăm aceeași propoziție de mai multe ori, o scriem de fiecare dată cu alineat.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

CUM STABILIȚI CALIFICATIVUL FINAL AL UNEI EVALUĂRI?

POEZII DESPRE FURNICI

EVALUARE - ADUNAREA ȘI SCĂDEREA CU TRECERE PESTE ORDIN 0 - 1000

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Apreciez ca fiind:

Toate etichetele

Cântece3 che chi1 Ciorchinele1 Cizmuliță pentru Moș Nicolae1 Clasa a II-a35 Clasa a III-a9 Clasa a IV-a8 Clasa I36 Clasa pregătitoare9 CLR19 Comunicare în limba română25 Comunicarea orală1 Covor de frunze1 Culori calde1 Culori reci1 De colorat3 Decorarea clasei1 Dezvoltare personală2 Dialog1 Dialogul1 Din tainele învățăturii2 DP1 Evaluare14 Evaluare CLR6 Evaluare finală3 Evaluare MEM9 Explorarea mediului1 Explozie stelară1 Fisa de lectura1 Fișe7 Flori1 Fluturasi din fructe si legume1 Fluturași1 Formele de relief1 Frunză1 Frunze de toamnă din hârtie1 Fulgi din steluțe franjurate cu om de zăpadă1 ghe ghi1 Grupul de sunete oa1 Grupuri de litere2 Grupuri de sunete1 Iarna2 Indicații pentru redactarea temelor la CLR1 Indicații pentru redactarea temelor la MEM1 Jocuri1 Jucării1 La oglindă...1 Lecturi3 Lecturi pentru clasa I1 Litere dragi1 Managementul clasei1 Matematică6 Matematică și explorarea mediului15 Măr1 Medii de viață1 MEM10 Mindfulness Colouring Sheets2 MM3 Muzică și mișcare3 Orașul1 Panouri1 Păpușa1 Perlele elevilor1 Pictură4 Pinguin din pet-uri1 Pinguini1 Planisfera1 Planșe2 Poezii de primăvară1 Poezii despre furnici1 Portofoliu23 Portofoliu CLR2 Povestea frunzelor2 Povești1 Primăvara4 Proiecte2 Rotunjirea la zeci și la sute1 Scăderea cu împrumut1 Semne grafice1 Șabloane1 Șabloane printabile1 Școala din pădure1 Științe1 Tablou de toamnă1 Teme2 Teste14 Teste CLR5 Teste MEM9 Testul de 10 minute1 Tipuri de frunze1 Toamna8 Ziua Mondială a Zâmbetului1
Afișați mai multe